زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:09 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 81
نویسنده پیام
medusa آفلاین



ارسال‌ها : 123
عضویت: 22 /5 /1391
سن: 17
شناسه یاهو: javad1404@ymail.com
تشکرها : 24
تشکر شده : 33
فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سه روز ۲۶۱ میلیون تومان فروخت

«کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب، بدون در اختیار داشتن سینماهای حوزه هنری و شهرداری به فروش ۲۶۱ میلیون تومانی دست یافت.

علی سرتیپی ـ مدیرعامل فیلمیران و پخش کننده سه فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» ،‌« بی خداحافظی» و «ضدگلوله» خبر داد: فروش شب گذشته «کلاه قرمزی و بچه ننه» تنها در سینماهای تهران به حدود ۱۱۰میلیون تومان رسیده است‌ که فروش بسیار خوب و در حد یک رکورد است. اکنون این فیلم در مدت سه روز، مجموعا در سینماهای تهران به فروش ۲۶۱ میلیون تومانی دست یافته است.

وی ادامه داد: اکنون ۲۴ سینما در تهران «کلاه قرمزی وبچه ننه» را اکران می‌کنند و شهرستان‌ها هم از دیروز ۲۹ مرداد ماه اکران این فیلم را آغاز کرده‌اند.

فیلم‌ سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای پردیس شکوفه ،‌ فلسطین‌، عصرجدید،‌ اریکه ایرانیان‌، فرهنگ،‌ جوان‌، قدس‌، ماندانا‌، ایران‌، صحرا،‌ مرکزی‌، پارس‌، برج میلاد‌، آستارا‌، موزه سینما و… اکران می‌شود.

سرتیپی همچنین درباره فروش فیلم «بی خداحافظی» هم بیان کرد: فروش این فیلم سینمایی شب گذشته در سینماهای تهران ۱۲ میلیون تومان بود و در سه روز گذشته فروش این فیلم به ۴۵ میلیون تومان رسیده است. اکنون در تهران ۱۷ سینما «بی خداحافظی» را اکران می‌کنند و سینماهای شهرستان هم نمایش این فیلم را از روز گذشته آغاز کرده‌اند.

مدیرعامل فیلمیران در پایان سخنانش به فروش «ضد گلوله» هم اشاره کرد و گفت: فروش شب گذشته این فیلم ۱۰ میلیون تومان بوده است‌ و در سه روز گذشته فروش «ضد گلوله» به ۳۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم هم مانند «بی خداحافظی» ۱۷ سینما در تهران دارد و اکران آن در شهرستان‌ها از دیروز آغاز شده است.

پس از حذف سینما «آزادی» از چرخه اکران عمومی سینماها ،موسسه تصویری شهر و حوزه هنری سینماهای خود را در اختیار سه فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه»،«بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» نگذاشتند و این فیلم‌ها سینماها و پردیس‌های مهمی مانند آزادی‌ و ملت را در اختیار ندارند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره‌ی آخرین وضعیت اکران، گفت: فروش فیلم‌های عیدفطر بسیار عالی است.

حبیب کاوش گفت: فروش فیلم‌ها بسیار خوب است ، سینماهایی که در حال تعطیلی بودند‌، بسیار خوب می‌فروشند. در شهرستان‌ها، فروش عالی است و فیلم‌ها در این چند روز خارج از تصور ما فروش داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا



چشمانم را می بندم....
نِقابَت را بردار....
بگذار صورتت هوایی بخورد....!
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 20:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سه روز ۲۶۱ میلیون تومان فروخت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS