زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 7:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 84
نویسنده پیام
lord آفلاین



ارسال‌ها : 66
عضویت: 23 /5 /1391
محل زندگی: یه جای بد !
سن: 17
تشکرها : 29
تشکر شده : 26
رویترز: اپل و گوگل برای حل مشکلات پتنتی خود وارد مذاکره شده‌اند

به نظر می‌رسد پس از دادگاه جنجالی میان اپل و سامسونگ که منجر به شکست کمپانی‌ کره‌ای گردید، گوگل، سازنده اندروید احساس خطر کرده و تصمیم گرفته تا خارج از فضای حقوقی و از طریق مذاکره با کمپانی اپل به توافق برسد. تیم کوک و لری پیج مدیران عامل اپل و گوگل به طور مستقیم وارد مذاکره شده‌اند، ولی این صحبت‌ها تا کنون هیچ نتیجه مثبتی نداشته است.

به گزارش رویترز، مدیر عامل گوگل، لری پیج و همتایش در کمپانی اپل یعنی تیم کوک درباره مساله مناقشه پتنتی خود جلسات و ملاقات‌هایی را داشته‌اند که یکی از آنها به صورت یک مکالمه تلفنی در هفته گذشته بوده است. رویترز می‌افزاید که کوک و پیج در آینده نزدیک دوباره با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

مباحثات میان مدیران گوگل و اپل از زمانی آغاز شد که اپل در دادگاهی که با سامسونگ درباره پتنت‌هایش داشت توانست به پیروزی برسد و هیئت منصفه کمپانی سامسونگ را به پرداخت ۱.۰۵ میلیارد دلار غرامت به اپل به خاطر زیر پا گذاشتن حقوق ثبت اختراع این کمپانی محکوم نمود.

بنا به گزارش رویترز گفتگوها میان دو کمپانی در حالی در جریان است که گوگل در واکنش به دادگاه اپل و سامسونگ سعی کرد تا پیروزی اپل را زیر سوال ببرد و طی بیانیه‌ای رسمی اعلام نمود که بیشتر ادعاهای پتنتی اپل هیچ ارتباطی به هسته سیستم عامل اندروید ندارد. اپل نیز طی ماه‌های اخیر سعی نموده تا ارتباط خود با گوگل را هر چه بیشتر کاهش دهد. مصداق این سیاست اپل حذف برنامه نقشه گوگل از iOS 6 و قرار دادن نقشه خود به جای آن و البته حذف نرم‌افزار یوتیوب به عنوان برنامه پیش‌فرض در سیستم عامل خود می‌باشد.

با وجود آن که بیشتر مناقشات اپل بر سر پتنت‌هایش با کمپانی‌های سخت‌افزاری چون سامسونگ و موتورولا است (که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند)، اما این طور که به نظر می‌رسد هدف اصلی این کمپانی سازنده اندروید، یعنی گوگل است.

این تنش فقط به مدیران کنونی دو کمپانی مربوط نمی‌شود. استیو جابز حاضر بود تا تمام پول اپل را برای نابودی اندروید به کار گیرد و ملاقاتی که در سال ۲۰۱۰ بین او و مدیر عامل وقت گوگل، اریک اشمیت انجام شد، هیچ موضوعی را حل نکرد.

آیا بالاخره نبرد اندروید و iOS، این دو غول بزرگ را به طور مستقیم رو در روی هم قرار خواهد داد؟ یا کماکان باید منتظر مناقشات اپل با شرکای سخت‌افزاری گوگل باشیم؟ نظر شما چیست؟

به نقل از خبرگزاری سایت Zoomit

Avril Lavigne : I'm better off without you anyway , I thought it would be hard but I'm OK ,I don't need you if you're gonna be that way , Because with me, it's all or nothing

جمعه 10 شهریور 1391 - 13:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از lord به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: medusa &
medusa آفلاین




ارسال‌ها : 123
عضویت: 22 /5 /1391
سن: 17
شناسه یاهو: javad1404@ymail.com
تشکرها : 24
تشکر شده : 33

پاسخ : 1 RE رویترز: اپل و گوگل برای حل مشکلات پتنتی خود وارد مذاکره شده‌اند

مثلا گوگل الان رفت بهتر کنه ؟ فعلا که اپل گوگل مپ رو از ios حذف کرده ! 



چشمانم را می بندم....
نِقابَت را بردار....
بگذار صورتت هوایی بخورد....!
جمعه 10 شهریور 1391 - 13:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از medusa به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: lord /
lord آفلاین




ارسال‌ها : 66
عضویت: 23 /5 /1391
محل زندگی: یه جای بد !
سن: 17
تشکرها : 29
تشکر شده : 26

پاسخ : 2 RE رویترز: اپل و گوگل برای حل مشکلات پتنتی خود وارد مذاکره شده‌اند

حذف google map که چیز جدیدی نیست اصلا قبل از اینکه این جنگ پتنت ها شروع بشه این مسئله در کنفرانس اپل تایید شده بود و در همون کنفرانس هم

کمپانی اپل یک نرم افزار مجزا بدین منظور ارائه کرد ...

مثلا گوگل الان رفت بهتر کنه

گوگل چه بخوا چه نخواد بعد از تصمیم قاضی این مبلغ رو باید پرداخت کنه !! که تا 9 مهر یا 16 اذر باید صبر کرد و دید که چگونه خواهد شد

به نظر من که این مذاکرات خیلی برای کمپانی سامسونگ مفید واقع میشه چون اگه سامسونگ قطعاتش رو در اختیار اپل قرار نده اپل باید یه فکر اساسی برای این موضوع بکنه !!

Avril Lavigne : I'm better off without you anyway , I thought it would be hard but I'm OK ,I don't need you if you're gonna be that way , Because with me, it's all or nothing

جمعه 10 شهریور 1391 - 13:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | رویترز: اپل و گوگل برای حل مشکلات پتنتی خود وارد مذاکره شده‌اند | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS